بنر جشن یک سالگی"دولت"در میادین اصلی شهرری

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

بنر جشن یک سالگی"دولت"در میادین اصلی شهرری/خزانه خالی را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟+تصاویر

تاکید می شود ، با آن که تلاش هایی صورت گرفته تا نصب این بنر ها به صورت مردمی جلوه داده شود ، اما باید گفت که نصب این بنر ها از مقابل فرمانداری شهرستان ری آغاز شد.

 

به گزارش گروه شهرستان "ره به ری" : برای اولین بار در 22 مهر ماه سال گذشته بود که حسن روحانی با غم و اندوه و ناراحتی در میان دانشجویان حاضر شده و گفت : دولت در شرایطی کار خود را آغاز کرده است که با یک خزانه خالی و با انبوهی از بدهکاری مواجه بوده است.

 

حسن روحانی به همین جمله اکتفا نکرده و این چنین ادامه داد : در‌ گزارش هفته گذشته، یک صندوق در دولت اعلام کرد که بیش از 50 هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است. این فقط یک صندوق است و همانجا مسئول صندوق دیگری گفت‌که صندوق ما بیش از این از دولت طلب دارد. این 100 هزار میلیارد گوشه‌ای از بدهکاری‌های دولت است. اما این دولت با امید کامل و با اعتماد به  مردم، با عقلانیت، با تدبیر و با کلید همت شما فرهیختگان، اندیشمندان، با استقامت ملت ایران به تعبیر مقام معظم رهبری، از این پیچ به خوبی عبور  خواهد کرد.

دولتی ها تا همین اوایل امسال از خالی بودن خزانه می گفتند ، اما ارسال پیامک های میلیونی به مردم و جشن همسر رئیس جمهور در کاخ سعد آباد نشان از چیز دیگری داشت.

کم کم داشت باورمان می شد که خزانه ای خالی را تحویل رئیس جمهور داده اند که با نصب بنر های تبریک جشن دولتی در سطح شهرستان ری این موضوع به کلی از ذهن ما خارج شد.

متن بنر ها به شرح زیر است: اولین سالروز حماسه تاریخی و با شکوه 24 خرداد ماه بر همه دوستداران دولت تدبیر و امید مبارک باد.

تاکید می شود ، با آن که تلاش هایی صورت گرفته تا نصب این بنر ها به صورت مردمی جلوه داده شود ، اما باید گفت که نصب این بنر ها از مقابل فرمانداری شهرستان ری آغاز شد.

روز گذشته برای آن که بر مردمی بودند این جشن ها تاکید شود ، بنرهایی دقیقا با همین شکلی که در مقابل فرمانداری شهرستان ری نصب شده است در نقاط دیگر نصب شد که تنها اختلاف آنها این بود که زیر این بنر ها نوشته شده است : از طرف حزب کارگزاران...















 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: